listetest =

Velkommen til Kraftriket som nytt medlem i ONF

Kraftriket er en lokal strømleverandør hvor bl.a. Orkland Energi ble med i 2021.
Kraftriket har i dag ca 100.000 kunder i Norge.
I tillegg til konkurransedyktige produkter og tjenester på strøm, tilbyr Kraftriket energiløsninger både privat og bedriftsmarkedet.

Kraftriket er opptatt av å ta vare på det lokale, og hovedfokus er verdiskapning i form av arbeidsplasser og engasjement i våre lokalområder.

Strømprisene er i stadig endring, og mange faktorer påvirker kraftmarkedet. Noe som kan gjøre innkjøp av strøm og valg av leverandør vanskelig for mange og det krever erfaring. Kraftriket er en del av YVE konsernet, og har tilgang til et stort handelsmiljø. Handelsavdelingen bistår store og små næringskunder med å håndtere risiko i markedet, med mål om å skape korrekt balanse mellom forutsigbarhet og kostnader.

Handelsmiljøet består av fem medarbeidere som utgjør et viktig fagmiljø innen porteføljeforvaltning og analyse i Norgessammenheng. Teamet har bred erfaring med arbeid oppimot ulike næringer og jobber tett på salgsteamet og rådgivere i Kraftriket. Porteføljeforvaltning går ut på å sikre større eller mindre deler av kundenes fremtidige kraftkostnader, selv i et ustabilt marked.

Vil du lese mer om Kraftriket, klikk her (www.kraftriket.no)