Frokostmøte på Løkken

Erik Dragset orienterer om SIMPro
(Klikk på bildet for flere)

Det ble en vellykket sammenkomst med maks antall deltakere under tirsdagens frokostmøte på Løkken.

Møtet ble avhold i SIMPRO sine flotte lokaler med administrerende direktør Erik Dragset som dagens vert.

Det ble en avholdt en statusoppdatering om ONF sine seneste aktiviteter ved daglig leder Ståle Vaag, mens Erik Dragset orienterte forsamlingen om ståa i SIMPRO og bedriftens planer fremover. Det er utrolig morro at vi har en slik høyteknologisk bedrift i dalføret, og som hele tiden tenker innovativt, nyskapende og som er så fremtidsrettet og visjonær. Det blir spennende å følge med SIMPRO i tiden som kommer.

Vår andre innleder, Are Hilstad (varaordfører i Orkland kommune), satte fokus på et utrolig viktig område for oss alle, ,nemlig differensiert arbeidsgiveravgift.

Varaordfører Hilstad informerte om hva som har vært gjort, og gjøres på denne fronten fra politisk og administrativt hold i kommunen. Det er ikke tvil om at det er en viktig politisk kamp som nå utspilles, og her har vi alle en viktig rolle å spille. Her må vi stå sammen om påvirkningsarbeidet, og belyse hvor viktig denne ordningen er for næringslivet ute i distriktene. Det er godt å se at Orkland kommune er skikkelig "på ballen" i denne saken. Dette kan bety et være eller ikke være for enkelte bedrifter i kommunen. Vi kan bare ikke tape denne kampen!!

ONF takker alle dere som møtte til frokost, og tusen takk til SIMPRO for at vi denne gangen fikk holde frokostmøtet i deres lokaler.

Vi ser frem til neste frokostmøte den 9. oktober.

Tema og påmelding til neste møte vil, som vanlig, komme opp på hjemmesiden vår etter hvert.

Til så lenge :-)